fbpx

מי אמר שעורכי דין לא יכולים לבלוט?​

כל עסק חולם להתהדר בלוגו מיוחד, עיצוב גראפי בולט וטקסטים שנוגעים בקהל היעד בול בבטן הרכה.
אבל עורכי דין, לכאורה (שגם זאת מילה עורכדינית למדיי) לא יכולים.
כללי האתיקה הטיפה מיושנים, מונעים מכם להבליט את הערכים הייחודיים שלכם החוצה. "מה כבר אפשר לעשות עם כתיבת השם שלי בראשי תיבות, כמה מיוחד זה יכול להיות".
אז אנחנו רוצות להראות לכם שאתם טועים. הפעם 😊
נכון, נדרשת כאן חשיבה שונה וייחודית, אבל דווקא עבודה בתוך גבולות ברורים יכולה להיות יצירתית למדיי.

שאלה נוספת שנשאלת היא: למה בכלל חשוב שהמשרד שלי יבלוט דיגיטלית?

בשנים אחרונות, אחד השיקולים בבחירה במשרדכם ובאנשי מקצוע בכלל, נתמכת בחזות הדיגיטלית. הדבר הראשון שכולנו עושים בתור צרכנים זה "לחפש" את בעל העסק בגוגל וברשתות החברתיות. הנוכחות הדיגיטלית מחזקת את הבחירה שלנו בו על סמך התוכן והערך שהוא מייצר עבורנו. מערכת יחסים שכזאת.

בכתבה זו נמנה בפניכם את 3 הכללים החשובים ביותר שיבליטו את המשרד שלכם בדיגיטל, נציג את הכללים באמצעות משרד עורכי דין, מגשר ונוטריון: קרן ראובן כהן& חיים כהן, המשרד מתמחה בדיני משפחה ומקרקעין. שני תחומים שונים, קהלי יעד שונים, בתחילת דרכנו המשותפת לא היו למשרד נכסים דיגיטליים וזהות מותגית חזקה.

מה עשינו?​

במילה אחת: לוגו

לוגו הוא הבסיס לחזות הוויזואלית כולה. מפאת המגבלות העיצוביות (לא נוכל לקשט אותו עם עיטורים ופרחים למשל), אנחנו נשתמש במשמעות הטיפוגרפית ובאמצעותה נחזק את הערכים המשמעותיים ביותר שהמשרד שלכם מייצג עבור הלקוחות שלו.

בלוגו לפנינו אנחנו יכולים לראות שימוש באות כ' המסמלת את ערכי המשרד, השוויון, הצדק, שני עורכי דין שהם גם בעל ואישה – התוכן השיווקי מחבר בין הערכים, לעשייה היומיומית ולבין שותפות אישית ומקצועית תחת קורת גג אחת. מתוך הלוגו גזרנו את יתר האלמנטים העיצוביים למיתוג כולו, גם בדיגיטל וגם מחוצה לו.

בשתי מילים: מוצר מנצח!

פיתחנו יחד עם קרן וחיים את שירות הדגל "מתגרשים בשניים" – הליך גישור המנוהל ע"י שני עורכי דין, שהם גם בעל ואישה. על פניו נראה שכל השירותים שהמשרד שלכם מציע הם שירותים גנריים שקיימים גם אצל המתחרים שלכם, החכמה היא לחבר את הערך והבלוטה שלכם ולנכס את השירות הזה ככזה שלכאורה (שוב המילה הזאת) רק המשרד שלכם מציע ללקוחותיו. "מתגרשים בשניים" הגיע לעיתונות הכתובה ואפילו לתכנית בוקר.

ללא מילים

הכלל הזה מדבר על כך שלא כל דבר צריך להסביר במילים, כשהמיתוג טוב פשוט מרגישים את זה! החוויה של הצרכן פשוט מורגשת כשהחזות הדיגיטלית מייצגת בצורה מייטבית את המשרד. הוא מרגיש שהוא בידיים טובות, שיש לו על מי לסמוך ושהוא בחר נכון!

אם כך, תבחרו גם אתם נכון בשבילו.

תבחרו בלוטה.

רוצים לבלוט? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם? נשמח לשיתוף

Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp